grubasek

niedziela, 21 czerwca 2015

Zabawa karteczkowa z cytatem w tle....zapisy

Witam Was serdecznie!

Zanim przystąpię do tego, co najważniejsze, słów kilka o wczorajszym dniu.
Zamiast spędzić go na łonie przyrody(na łonie przyrody przebywałam dosłownie 30 minut), siedziałam przed monitorem i....składałam gazetkę szkolną!!! Wczoraj to ponad 7 godzin. W sumie dużo więcej. Dlaczego? Mam 2 takich uczniów, a właściwie uczennicę i ucznia, którzy po prostu tak wspaniale pracowali cały rok, że nie miałam sumienia odmówić tego ostatniego numeru. zastanawiam się, dlaczego skład gazetki idzie mi tak powoli? na dodatek nie robię tego idealnie i mój szanowny małżonek jeszcze siedzi chwilę i poprawia. Efekt jest, ale pracy niesamowicie dużo, nie mówiąc już o czasie. W każdym razie gazetkę mam skończoną i dziś muszę trochę biżutów jeszcze porobić, bo obiecałam koleżankom, że coś przyniosę:-)

Przechodząc do najważniejszej części tego posta: gratuluję serdecznie Lidzi - Czarnej Damie wygranej w naszej magicznej zabawie. Jej karteczka okazała się dla głosujących najbardziej magiczna i to Lidzia ustaliła nasz nowy motyw!

Pozwolę sobie zacytować Jej słowa:

"Zawsze uważam, że mimo wielu przeciwności losu, życie jest piękne! Dlatego warto się nim cieszyć. Umieć zachwycić się pięknem przyrody, życzliwie podchodzić do ludzi, optymistycznie patrzeć w przyszłość, a w każdej sytuacji, nawet tej najgorszej, dostrzec jakieś dobre strony. Wtedy żyje się łatwiej i weselej.
Dlatego też temat, jaki chciałabym zaproponować to: "RADOŚĆ - UŚMIECH"
Bo z radością w sercu i uśmiechem na twarzy, osiągniesz wszystko o czym tylko marzysz"

Oficjalnie ogłaszam więc banerek





Dla mnie rewelacja! Jestem z tych zmiennych, co to raz mają humor, a raz nie;-), więc taka karteczka będzie mnie motywować do uśmiechu:-)


Przypominam zasady


kto chętny:

1)zgłasza swój udział w komentarzu(tylko osoby prowadzące

 aktywnie bloga bądź działające na fb)

2) umieszcza banerek na blogu

3)zapisuje się  do 28.06.2015 r.

4) 29.06.2015 r. sprawdza, kogo los mu zesłał ;-)

5) kontaktuje się ze swoją parką i wymienia adresami

6) wykonuje własnoręcznie karteczkę,ale bazą może być 

gotowa kartka!

(wystarczy dokleić cytat i np. pięknie go samemu wypisać) 

koniecznie z cytatem,

 który może być na głównej stronie karteczki, ale może być 

też w środku, kolorystyka, wygląd związany z motywem!

Dołącza jakiś drobiazg związany z motywem przewodnim


7)karteczka ma dojść do 13 lipca

8)przysyła mi zdjęcie karteczki/paczuszki do 11.07!!!

9)karteczką może się chwalić, kiedy jego paczuszka dojdzie 

do adresata i sam też otrzyma swoją.

10)zagląda na podsumowanie(jak tylko dotrą wszystkie 

zdjęcia) i bierze wraz ze swoją karteczką udział w konkursie 

na najoryginalniejszą/najciekawszą karteczkę wymianki

11) głosuje, nie biorąc pod uwagę siebie ;-)

12)zwycięzca wyznacza motyw na następny miesiąc :-) 

13) Do zabawy można przystąpić w dowolnym 

momencie-miesiącu, bo różnie z  czasem bywa.

14) Proszę o zapisy osoby, które na pewno wyślą karteczkę,

 zastrzegam sobie prawo do nieprzyjęcia osoby, która już

wcześniej nie wywiązywała się z wymianek.


Dziewuszki- zapraszam serdecznie do zabawy!

                              Buziaki!



22 komentarze:

  1. To tym razem pierwsza się zgłaszam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu ja oczywiście jak najbardziej zapisuję się na tą wymiankę :)
    I ogromnie dziękuję wszystkim, którzy głosowali na moją karteczkę to ogromne dla mnie wyróżnienie.
    Mam nadzieję, że temat wymyśliłam fajny i znajdzie się wiele chętnych, uśmiechniętych osóbek do tej wymianki :) Buziaki dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli uśmiech, to jestem obowiązkowo! Kocham się śmiać!!!!! i jestem szalona mimo bardzo statecznego wieku:-))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia ja się piszę, ale mam kłopot: jak mam to zrobić.... kartkę wysyłamy do 13 lipca a jej zdjęcie do 11 czerwca....hmmmm.....a dziś 21 czerwiec............;) ;) ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ahhahaha "kombinuj dziewczyno....";-)

      Usuń
    2. Ewcia kombinuję a Ty datę w poście zmieniłaś.... chlip, chlip......:):):):):)

      Usuń
  5. to i ja oczywiście się zapisuje, pomysłu już są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłu brak, ale co tam, jak się bawić to się bawić - piszę się też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś wymyślę, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się oczywiście również zapisuję, a temat uważam za strzał w dziesiątkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mówią najbliżsi ,że ja pesymistka , to im pokażę jak będę się śmiać proszę o zapisanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie poszukam odpowiedniego cytatu. Proszę o dopisanie do listy uczestniczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Temat jest super:) proszę o zapisanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja także się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja tym razem też zabawię się z Wami. Mieszkam w IE.

    OdpowiedzUsuń
  14. Banerek już dodany zatem ja też się z wielką chęcią zgłoszę:).

    OdpowiedzUsuń
  15. nie nadążam... no nie nadążam! ;-d

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zdążyłam.....chlip :`( a taką fajną mam kartkę....akurat na to wyzwanie....

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie załapałam się...a temat taki SUPER! ,ale i tak się cieszę...będzie kolejna :D

    OdpowiedzUsuń