grubasek

wtorek, 27 stycznia 2015

Macie zimę?

U mnie wreszcie trochę śniegu popadało! 
Dziwna ta zima...

Wymyśliłam sobie, że może zatrzymam trochę tej ładnej zimy na dłużej i....zorganizuję zabawę. Edycja z choineczkami chyba na ten rok się kończy, ale.....poczeka sobie na dolnym pasku do następnego roku i dalej będziemy się bawić. Tymczasem....



Co Wy na to?

Wystarczy cyknąć zdjęcie - widok przed Waszym domem, warunek konieczny: chociaż trochę śniegu!!!! :-)
Przysyłajcie zdjęcia na maila:zwolkowa@poczta.onet.pl, wrzućcie banerek na bloga, może więcej osób się z nami pobawi? Jeśli możecie, napiszcie z jakiego jesteście województwa
















1)hubka38 - woj.małopolskie
Tu bonusik, bo nie z okna :-)

z okna



                               2) Kasia S -    
                           woj.wielkopolskie



                                     3)Dusia - 
                        woj.warmińsko-mazurskie





4)Danuta z "babusiowych robótek" - woj.małopolskie



5) Bożka "mam_i_ja" woj.pomorskie


6) domek przy lesie - Marta, 
woj.warmińsko-mazurskie


7)Misiowy Zakątek - Czarna Dama - 
woj. pomorskie


8)raeszka Agnieszka, woj.śląskie


9) Ula K. - woj. podkarpackie




10) CreaDiva, woj.małopolskie





11) Kinia, woj. małopolskie



12)Diana Art , woj.mazowieckie


13) Asia tworzy- woj.śląskie



14) Jadwiga Kluczyńska z sercem tworzone -
woj. kujawsko- pomorskie


15)  Tereska Tesa57 woj.podkarpackie






16)Teresa W., woj. podkarpackie








17)Kgosia, woj.opolskie


18) Ala Gajewska, woj. łódzkie




19)Greenfrog- Sandra - 
woj. pomorskie


20)Mamuśkowe robótki- Wiktoria - 
woj. śląskie




21)Andula, woj.śląskie


22)Aisha - Joasia, woj.łódzkie




                   23) Modrak, woj. łódzkie








       24) Ewelina-kanwuje, woj. kujawsko-pomorskie





              25) Agata-kreatywny bazarek, 
                    woj. podkarpackie





26) Beata-http://byranya.blogspot.com,
                    woj. śląskie













ZAPASZAM DO ZABAWY!


PS Wieczorkiem wrzucę jeszcze posta z info

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł tylko u mnie śniegu brak, za to dziś piękne słońce i niebieskie niebo...

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia, u mnie wiosna pełną buzią i niech tak zostanie, słonko świeci i ciepełko się robi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem , super zabawa , u mnie również jest, nie co inna , ale jest -zapraszam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. he he...u mnie też śniegu nie ma...jeszcze.....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia.
    U nas też trochę posypało, wyśle zdjęcia na meila.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Psia kość! u mnie już zmrok, jutro pracuję, ale w czwartek koniecznie robię zdjęcie! o ile coś przez to okno będzie widać, bo sypie i sypie, i sypie... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne widoki. U mnie raczej trudno z naśnieżeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. O super pomysł. Jutro zrobię zdjęcie i Ci podeślę :).

    Piękna zima :).

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne takie ośnieżone widoki:) Jak mi się uda coś fajnego pstyrknąć to też podeślę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wyślę widok zza okna :) a tym bardziej, że śniegu mam sporo, las i piękny krajobraz, którym cieszę oczy nie tylko zimą.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie. Tylko śniegu nie uświadczyłam. Był, może z godzinę i znikł... Dobrze wiedzieć, że gdzieś bywa dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie, a Kujawy omija... jak się pokaże coś białego, to dorzucę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zaraz zrobię zdjęcie i Ci wyślę :)

    OdpowiedzUsuń