grubasek

wtorek, 16 grudnia 2014

Widzę tu pewną zależność....

Choineczki

                                           1)karto_flana




2)hubka38


3)Tymonina-art


4) Etoile


5) Sosnowygaik


6)decoupagekini


7)kreatywnamama85


8)greenfrog


9)CreaDiva


10)Jadwiga Kluczyńska


11) Klimaty Agatty


12) Ela17


13) Cztery Pory Roku i Ja


14)Kaśka L - MODLISZKA


15) Syndrom Kury Domowej

16) Szuflada z marzeniami



17)Diana Art


18)justyna9ewa


19) Kreatywny Bazarek


20) Janeczkowo


21) przez krotką chwilę



22) babciaanulka




23) Teresa














SZUKAM INSPIRACJI!

Moja choinka zmienia się, co roku jest inna. Choć pozostaję w klimatach "wiejsko i sielsko", to przemycam jakies nowości. Czy Wy też tak macie?

Pomyślałam sobie o "akcji", gdzie będzie można pokazać swoją tegoroczną choinkę. Może i ona kogoś zainspiruje? Moja raczej nie jest wystrzałowa, ale właśnie dlatego marzy mi się pooglądać Wasze choineczki!

Jeśli ktoś chciałby się przyłączyć do zabawy, to wystarczy wysłac na maila: zwolkowa@poczta.onet.pl zdjęcie Waszej choineczki z podpisem, żebyśmy wiedzieli kogo. Jeśli możecie, wrzućcie już banerek na swojego bloga(zdjatka będę systematycznie wrzucać do posta)

Po cichu liczę na moje szacowne grono, które  bierze udział w moich zabawach, ale będę się cieszyć, jeśli znajdzie się ktoś nowy.

Nie wiem, czy pomysł Wam się spodoba.... Piszcie!



Buziam!

31 komentarzy:

  1. A jak ktoś ma dwie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia, ale Ty masz fajne pomysły! Ja też każdego roku urozmaicam moją choinkę czymś nowym - mój mąż zawsze się przez to denerwuje, ale to już moja tradycja :) W mojej choince w sumie nie ma nic specjalnego, ale ja bardzo ją lubię, i chętnie ją pokażę :) Ubierać będziemy pod koniec tygodnia, więc spodziewaj się fotki :) Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ja będe nowa,moja choinka jest mała bo już jestem wygodna i dopóki dzieci były małe to miałam zawsze dużą i co roku zmieniam jej wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zabawa. Moja choinka będzie miała jak zawsze różne ozdoby zbierane przez lata.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie dam rady :( u mnie w domu choinkę ubiera się dopiero w wigilię, ale z chęcią pooglądam Wasze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz ochotę, przyślij choćby po świętach- wstawimy :-)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba m i sie tylko te zdjecia, tu jest problem w zrobieniu zdjecia ładnego zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) jak ubiorę swoją z córa 1,5 roczną to prześlę fotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas sa dwie zawsze- jedna w domu a jedna na zewnatrz, musze te w domu ubrac,a te na zewnatrz juz mamy :) pryzsle fotke chocby jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jak to jest - im więcej stresu tym więcej zabaw, czy im więcej zabaw to tym więcej stresu? :-) A pomysł na choinkowy ekshibicjonizm super, jak tylko ubiorę swoje drzewko pod koniec tygodnia to wyślę fotkę. U mnie na choince ozdoby szydełkowe na honorowym miejscu, jak się można domyśleć :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł chętnie się przyłączę :) i puszczę focię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to musze zrobić jakieś ładne zdjęcie mojej choince :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysł ;-) jak tylko zrobię foto to na pewno prześlę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dorzucam jeszcze moją choinkę! Właśnie wysłałam maila ze zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super choineczki. Wysle Ci moja choinke jak tylko dobrze ja obfoce. A przy okazji chciałam złożyć Ci lekko spóźnione życzenia Wesołych świąt, spełnienia marzeń, dużo zdrowia i samych dobrych rzeczy w nadchodzącym roku. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne choineczki, każda wyraża ten niepowtarzalny klimat świąteczny :)
    Dziękuję za zaproszenie do zabawy- chętnie się przyłączę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna zabawa już lecę i wklejam Banerek pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne, głosuję na każda z nich bo trudno wybrać

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne choineczki:) Żałuję, że nie trafiłam do Ciebie wcześniej, wysłałabym swoją:) Jeśli masz ochotę, to możesz obejrzeć ją na moim blogu:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne choinki, bez wyjątku. I tak świątecznie nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie choinki śliczne :) Moja co roku jest taka sama, bo ja monotematyczna w kolorach jestem :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z miłą chęcią dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie zaraz wyślę swoją :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze, że okres świąteczny jeszcze trwa :) choinka poleciała na maila :)
    u nas sentymentalnie, kolorowo i różnorodnie :)
    Pozdrawiam...wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku , świetna zabaw zgłaszam i swoja piekność , pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapomniałam dodać namiary http://babciaanulka.blogspot.com/ pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  27. Ewuś teraz musisz zainicjować zabawę " Pokaż mi soje pisanki" :-)

    OdpowiedzUsuń