grubasek

poniedziałek, 16 lutego 2015

FINAŁ - lutowa zabawa z cytatem w tle

Dziewuszki!

Nadszedł czas podsumowań- czy i Wam sprawiła karteczka radość tak jak mnie?

Zamieszczam zdjęcia, jakie mi przysłałyście. Jeśli chcecie coś dodać, to dosyłajcie. Tam gdzie cytat jest mało widoczny lub jest w środku, umieszczam dodatkowe zdjęcie lub zapisuję cytat nad zdjęciem.

A oto Wasze cudne karteczki i dołączone drobiazgi. 

1) sosnowygaik dla Aliny

"Kochać człowieka to pragnąć z nim się zestarzeć"


2)Alina dla sosnowegogaika

"Miłość nie polega na tym, aby wzajemnie sobie się przyglądać, lecz aby patrzeć razem w tym samym kierunku"


3) Asia do Tesy57


4)Tesa57 dla Asi



5) Tina J do Teresy

6) Teresa do Tiny J

                                                                       cytat w środku

7) CreaDiva do Małgosi Kozłowskiej


8)Małgosia Kozłowska do CreaDiva


9) Atramk do Barbary Wójcik

"Miłość jest pragnieniem by komuś coś dawać a nie otrzymywać"


10)Barbara Wójcik dla Atramk



11) dekupagekini dla Doroty(co) ma kota ;-)



12) Dorota ma kota dla dekupagekini

"Marzeniem miłości płonąć nawet do unicestwienia"

13) hubka38 dla Ula K.



14)Ula K. dla hubki38



15) Czarna Dama dla raeszki



16) raeszka dla Czarnej Damy




Zasady głosowania

1)głosować może KAŻDY, kto ogląda ten post ;-)
2) nie głosujemy na naszą parkę
3)ocena karteczki jest całkowicie subiektywna- możecie oceniać wykonanie, dobór cytatu, związek z motywem, słowem, co chcecie:-)
4)Głosujemy tydzień - 24 lutego wieczorem ogłaszam wyniki- zwycięzca jak najszybciej podaje motyw na marzec i przez tydzień zbieram zapisy na II etap zabawy

Buziam wieczornie!


25 komentarzy:

  1. Głosuję na nr 12 - Dorota ma kota, urzekł mnie pomysł z zapałkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosuję na 3 spodobał mi się przepiękny cytat i prostota karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wszystko wygląda! Naprawdę trudno się zdecydować, bo wszystkie karteczki są śliczne, ale głosuję na nr 14 - kartkę z ptaszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby obyło się bez gaśnicy - stawiam na 12 - Dorotę co to ma kota:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuje na 1 czyli Sosnowygaik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężki wybór, ale kto powiedział, że będzie prosto? Nr 6.

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja chętnie zagłosuję.
    Nr 12 - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszesz, że każdy może zagłosować, to ja zagłosuję, na 6.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosuję na 14 i pozdrawiam Wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula K , ptaszory , cytat i ogólnie , upominki wykonane super więc nr 14 pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie karteczki są super :).

    U mnie głosował mój Pieronek, bo ja mogłabym być nie obiektywna hihi.
    I wybrał numerek 7.

    Przyznam się, że w duchu też na tą kartkę głosowałam :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Głosuję na 12... te zapałki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie chwyciła za serce karteczka z cytatem: "Miłość zaczyna się od przyjaźni", czyli numer 8.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ww! Są przepiękne! A jaka różnorodność!

    OdpowiedzUsuń
  15. Głosuje na 12. Pomysł zapałkowy -pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie podoba się nr 13, przepiękny cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdążyłam! Wszystkie prace piękne, i cytaty, i karteczki... ale ja zagłosuje na numer 6, a to dlatego, że uwielbiam cytaty z Kubusia Puchatka :) On traktuje miłość tak, jak się traktować powinno - prosto, szczerze i bez zbędnych kombinacji :) A poza tym uwielbiam biedrony! :D

    OdpowiedzUsuń