grubasek

piątek, 23 października 2015

Uwaga, uwaga!

Uroczyście oznajmiam, że tym razem najpiękniejsza okazała się karteczka Ani- Sosnowego gaika!



Gratulacje- karteczka cudowna! Dodatki również! Szkoda tylko, że Ania nie otrzymała karteczki!!!
Manufaktura rozmaitości nie odezwała się do tej pory- mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni....
(Ania otrzyma prezencik ode mnie, więc mam nadzieję, że jakoś jej to zrekompensuje....)

A oto propozycja Ani


Na razie tylko zapisy, ale....jutro postaram się napisać o moim nowym pomyśle, więc wszystkie chętne osoby zobowiązuję do przeczytania następnego posta ze względu na maleńką zmianę.

Cieszycie się na weekend? 

A ja znowu marzę o lesie.....

BUZIAM!!!!!!

17 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczka! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, bo właśnie na nią głosowałam.
    Pozdrawiam autorkę karteczki oraz autorkę wymianki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka. A z zapisami wstrzymam się do jutra, zobaczę co Ty tam wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Gratuluję Ani i pozdrawiam wszystkich tu zaglądających:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni ;)
    A ja w ciemno zapisuje się od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka wygrała :) szkoda tylko, że wymianka Ani nie do końca się udała ;( dobrze Ewuś, że o niej pomyślałaś :) ja to już też przerabiałam... smutne to

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni. Oczywiście zapisuję się na wymiankę :), nawet mam już pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Ani :)
    Oczywiście po przeczytaniu następnego posta zapisuję się do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyni. Motyw na cytat ciekawy, więc zapisuję się do zabawy.

    Pozdrawiam i mam nadzieję, że ten incydent się wyjaśni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zapisuję się na zabawę. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka śliczna :)
    Chętnie przyłącze się i tym razem :) oczywiście po przeczytaniu następnego postu :)
    i mogę wysłać za granice
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Póki co i ja się zapisuję :).

    Ciekawa jestem co, to za zmiany wymyśliłaś ...

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze, że przypomniałaś, bo byłam pewna, że się zapisywałam:)
    Proszę o dopisanie do listy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już byłabym zapomniała i oczywiście się piszę

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapomniałam powyżej dopisać, że zapisuje się ponownie na zabawę z cytatem. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie sie zapisze strasznie mi się podoba karteczko wanie.

    OdpowiedzUsuń